اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه درواز طلایی صادرات به عراق/ 43 درصد صادرات به عراق از کرمانشاه می گذرد

مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: از نظر ارزش ۴۳ درصد و از نظر وزن ۳۷ درصد صادرات کشور از طریق گمرکات استان کرمانشاه انجام می شود.

کرمانشاه درواز طلایی صادرات به عراق/ 43 درصد صادرات به عراق از کرمانشاه می گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیر کل گمرک کرمانشاه با بیان اینکه در سه ماه گذشته، یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۰۵ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۱۵۱ هزارو ۲۷۲ تن  از ایران به عراق صادر شده است گفت: از این میزان صادرات، ۶۳۴ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۷۹۷ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۵۲۳ هزارو ۲۵ تن سهم استان کرمانشاه بوده است.

بختیار رحمانی پور میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف  را از عمده کالا‌های صادراتی به کشور عراق عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه افزود:  گمرکات استان با دارا بودن گمرک کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، سومار، شوشمی و شیخ صله و داشتن ۳۶۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق سهم بسزائی از صادرات کشور به عراق را در بین گمرکات کشور به خود اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول