اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: عرش صهیونیستی کشورهای متجاوز را به لرزه درآورده‌ایم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت، یمنی‌ها چشم‌ کشورهای عضو ائتلاف سعودی را در آوردند؛ دماغشان را به خاک مالیدند و عرش‌هایشان را به لرزه درآورند.

صنعاء: عرش صهیونیستی کشورهای متجاوز را به لرزه درآورده‌ایم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز (یکشنبه) به همراه «مبارک مشن الزایدی» عضو شورای سیاسی به دیدار نظامیان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه «صراوح» در «مأرب» رفتند.

بر اساس گزارش «المسیره»، العاطفی ضمن قدردانی از اهالی استان مأرب در یاری نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به منظور تقویت امنیت و ثبات، گفت، در حال حاضر و گذشته  توطئه بزرگی علیه یمن از سوی کشورهای ائتلاف متجاوز و حامیان آن در جریان بوده و همه اینها تنها برای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد، این تجاوز به منظور تحقیر یمنی‌ها، اشغال خاک یمن و نیز غارت ثروت‌های یمن انجام گرفته است.

العاطفی سپس گفت: به خواست خدا، رهبری حکیمانه و مردان مرد، یمنی‌ها چشم‌ کشورهای عضو ائتلاف سعودی را در آوردند؛ دماغشان را به خاک مالیدند و عرش‌هایشان را به لرزه درآورند.

وی هشدار داد، اگر کشورهای ائتلاف سعودی به ظلم، استکبار، محاصره و حمله به ملت یمن ادامه دهند یمنی‌ها «عرش‌های صهیونیستی» آنها را از ریشه درخواهند آورد.

العاطفی در پایان گفت، رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار دارد و به سمت کشورهای ائتلاف متجاوز فرار کرده تا حمایتش کنند؛ کشورهای متجاوز نیز فرار می‌کنند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی می‌کنند تا حمایتشان کند؛ همه در حال فرارند و فرارکننده، پیروز نمی‌شود.

 وزیر دفاع دولت نجات ملی، یمن اخیرا بر توانمندی‌های نظامی صنعاء تاکید و گفت که سامانه‌های پاتریوت و سایر امکانات کشورهای ائتلاف متجاوز در مقابل آن‌ها بی‌اثر شده‌اند.

العاطفی گفت: «کشورهای متجاوز باید درک کنند که اکنون ما با اعتماد و شایستگی، دارای سلاح‌های نظامی حرفه‌ای با اثرگذاری و و تکنولوژی بالا هستیم؛ ما به آن‌ها قول می‌دهیم موشک‌های رهگیری که از سامانه‌های پاتریوت و مابقی در دست دارند، از دامنه کنترل و تاثیرگذاری خارج شده‌اند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول