اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اکران رایگان «هناس» و «بدون قرار قبلی» در روز حجاب و عفاف

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان گفت: ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف تماشای دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» برای بانوان رایگان است.

اکران رایگان «هناس» و «بدون قرار قبلی» در روز حجاب و عفاف

سعید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت روز حجاب و عفاف روز سه شنبه ۲۱ تیرماه دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» برای بانوان رایگان اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در پردیس سینمایی مهر قدس فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در سانس ۲۰.۳۰ و فیلم سینمایی «هناس» در سانس ۲۰:۴۰ اکران می‌شود.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان بیان کرد: در سینما فلسطین نیز علاقمندان می‌توانند فیلم سینمایی "هناس" را در سانس ۲۱ به صورت رایگان تماشا کنند که پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی صورت گیرد.

وی بیان کرد: پردیس سینمایی مهر قدس در چند ماه اخیر به سانس‌های سینمایی اضافه کرده و باعث شده تا مخاطبان بیشتری از اکران‌ها بهره‌مند شوند.

شرفی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: مخاطبان سینما نیز باید با رعایت به مسائل بهداشتی از روند رو به جلوی اکران‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول