اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند جهاد و ایثار است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم از تلاش دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران در جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: پیروزی بر دشمن در این جنگ نیازمند جهاد و ایثار است.

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند جهاد و ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در آئین جشن بزرگ عید سعید قربان و مراسم باشکوه نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج) که در شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه در زمان جنگ سخت، جوانان رشید این مملکت از خاک ایران دفاع کردند، اظهار کرد: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و پیروزی بر دشمن نیازمند ایثار و جهاد است.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا شاهد کمک‌های بزرگ مردم به مستمندان و نیازمندان بودیم، عنوان کرد: پویش نذر قربانی یک خیر جاری است که برکات آن به نسل‌های آینده نیز خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در پایان اضافه کرد: خوشبختانه امروز مدیرانی روی کار آمده‌اند که دغدغه نیازمندان را دارند و امیدواریم با همیاری مردم و مسئولان گره‌های اساسی از زندگی نیازمندان باز شود. 

انتهای پیام/78031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول