اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مقاومت کلید واژه آزادی‌خواهان جهان است

امام جمعه دماوند گفت: مقاومت کلید واژه پیروزی مسلمین و آزادی‌خواهان جهان بوده که با ایمان و توکل و جهاد آمیخته و عجین است.

مقاومت کلید واژه آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند صبح امروز  در خطبه‌های عبادی و‌سیاسی نماز عید سعید قربان در دماوند اظهار کرد: یکی از اسرار قربانی ذبح کردن و قطع علاقه از مادیات؛ بریدن گلوی طمع، حرص و آز و هر رذیله و صفت بداخلاقی و تسلیم اوامر الهی شدن و فدا کردن مال و جان و آبرو در راه خدا است.

وی افزود: درس پیامبران الهی برای ما درس مبارزه با طاغوت بیرون و هوای نفس درون و تبعیت از دستور خدای متعال است و مبارزه با شیاطین جن و انس جهاد مقدسی بوده که میراث انبیای الهی برای بشریت است‌.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: مسلمین برای سعادتمندی و عزت داشتن باید وحدت و معنویت خود را حفظ کنند و همیشه بیدار باشند.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام حج خود کار قدرت‌های استکباری و آمریکا را جنگ افروزی و وسوسه‌گری و خبرچینی سیاسی و تهدید و تطمیع دانستند تا دنیای اسلام را از مسیر بیداری و سعادت خود جدا کند.

وی بیان کرد: جوانان دنیای اسلام باید با امید و اعتماد به نفس مقابل دشمنان و در جنگ‌های نرم و سخت جهاد کنند و خسته نشوند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: مقاومت کلید واژه پیروزی مسلمین و آزادی‌خواهان جهان بوده که با ایمان و توکل و جهاد آمیخته و عجین است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول