اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع مشکل 20 واحد تولیدی آران‌و‌بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در نشست‌ ستاد تسهیل مشکلات بیش از ۲۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی، تأمین منابع آبی، واگذاری زمین، تأمین گاز و مسائل زیست‌محیطی بررسی شد.

رفع مشکل 20 واحد تولیدی آران‌و‌بیدگل

علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حل مشکل واحدهای تولیدی این شهرستان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های دولت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری دو نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل طی سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در این نشست‌ها مشکلات بیش از ۲۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی، تأمین منابع آبی، واگذاری زمین، تأمین گاز و مسائل زیست‌محیطی بررسی شد.

رضایی تصریح کرد: همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل ستادی در جریان سفر استاندار به این شهرستان برگزار و طرح توسعه مناطق صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و هلال مطرح و بررسی شد.

فرماندار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مشکلات اسناد مالکیت و تأمین آب واحدهای تولیدی منطقه صنعتی هلال و سلیمان صباحی و همچنین تقویت شبکه مخابراتی منطقه صنعتی فیض‌آباد و مشکلات کوره داران آجرپزی ابوزیدآباد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان اعلام نظر شد.

وی گفت: در ستاد تسهیل، اصل بر گره‌گشایی و رونق تولید است تا قوانین به نفع مردم تفسیر شود و از حداکثر ظرفیت برای تسهیل حوزه صنعت و تولید استفاده شود.

رضایی در ادامه بر احیای واحدهای نیمه فعال یا غیرفعال واحدهای تولیدی شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد و گفت: فعالیت مستمر و کارشناسی ستاد تسهیل، بهترین ظرفیت برای پیگیری مسائل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید است.

فرماندار آران‌و‌بیدگل خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶٠ درصد و دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این طرح اولویت با بنگاه‌هایی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و ازلحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه‌اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه‌اندازی طرح، تکمیل یا افزایش ظرفیت واحد و ایجاد اشتغال جدید می‌باشند.

انتهای پیام/۶۳٠۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول