اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در بهارستان/ ۳۹۰ دستگاه گوشی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با دستگیری ۲ سارق و موبایل قاپ حرفه ای، تعداد۳۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

دستگیری۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در بهارستان/ ۳۹۰ دستگاه گوشی کشف شد

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان، اظهار کرد: با تلاش مامورین نیروی انتظامی۲ سارق حرفه ای و سابقه دار  با مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در شهرستان بهارستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و عملیات شناسایی و دستگیری عاملین این سرقتها توسط مامورین نیروی انتظامی این شهرستان آغاز شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده، بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که ۲سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ابتدا طعمه های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، تاکید کرد: مامورین با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در مرحله نخست موفق به کنترل سرقت ها شده و متعاقب آن سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: با دستگیری این ۲ سارق و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳۰ دستگاه تبلت، ۱۵ دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک عدد زاپاس پراید، ۵ دستگاه ماشین ریش تراش و ۲ دستگاه دوربین مدار بسته کشف و ضبط شد.

علیزاده  با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۲ نفر از سارقان سابقه دار بوده و چندین مرتبه به همین اتهام دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: در جهت پیشگیری از وقوع سرقتها از شهروندان تقاضا داریم، ضمن مراقبت بیشتر هنگام استفاده از تلفن همراه و کیف خود در خیابان ها و معابر سطح شهر، از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی  تلفن همراه خود پرهیز کنند، چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است و چه بسا که اتفاقات ناگواری رخ داده و انجام تخلفات دیگری از سوی سارقین قرار گیرد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول