اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سلسله نشست‌های «گفت و شنود» فارس، ظرفیت بالایی در حوزه تقویت گردشگری دارد

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سلسله نشست‌های «گفت و شنود» فارس، ظرفیت بالایی را در حوزه تقویت گردشگری دارد و اگر در این عرصه، مفید عمل کند بی‌ نیاز از عرصه‌های دیگر می‌شویم.

سلسله نشست‌های «گفت و شنود» فارس، ظرفیت بالایی در حوزه تقویت گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سومین جلسه از سلسله نشست‌های «گفت و شنود» با حضور روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

در این جلسه، دانشجویان به بررسی سلسله مسائلی نظیر مشاغل زنان، کمبود آب شرب، کشاورزی در روستاهای استان فارس و مخالفت با نحوه اجرای طرح انتزاع وزارت بازرگانی پرداختند.

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در پاسخ به سؤالات دانشجویان با تاکید بر ضرورت پیگیری معضلات مردمی بیان کرد : حضور بین مردم حل کننده مسئله است  و یکی از مهم ترین اتفاقاتی که باید ایجاد شود، ارتباط و دیدار با مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد : البته با میان مردم رفتن عملا نمی‌شود مسئله را حل کرد. حضور بین مردم مقدمه فهم اشکال مسئله و  حضور بین مردم باعث  حل مسئله مردم می‌شود.

نماینده مردم شیراز گفت : ما پیگیری را در شهرک صنعتی آغاز کردیم، مشکل قطع شدن برق شهرک صنعتی را نظارت کرده و نامه اے تنظیم شده جهت قطعی برق که به رئیس مجلس ارسال کرده ایم .

نجابت در موضوع اشتغال زنان  تصریح کرد : در سطح قانون ‌ذاری و تسهیل شدن مجوز، با دقت پیگیری کرده تا بتوانیم به مردم کمک کنیم؛ تحول کار نو در موضوع اشتغال زنان سرپرست خانوار خوب است اما پنج محور گردشگری ، نظارت ، تولید مناطق محروم و ارتباط با مردم  جز اولویت های ما بوده است.

وی افزود: ما نماینده هستیم و وظیفه ما این است که وضعیت بانوان سرپرست خانوار و ... را نظارت و پیگیری کرده و  مشکلات را برطرف کنیم.

نجابت تشریح کرد: اولین اولویت ما، موضوع مناطق روستایی و محروم شیراز، اولویت دوم پیگیری تولید، کسب و کار دانش بنیان و صنعتی است و اولویت سوم گردشگری است.

وی اظهار کرد : سلسله نشست‌های «گفت و شنود» فارس  این ظرفیت را در حوزه گردشگر دارد و اگر در این عرصه، مفید عمل کند بی‌ نیاز از عرصه های دیگر می‌شویم.

نجابت درباره آب شرب و کشاورزی روستاهای استان فارس نیز گفت: بخش رحمت آباد زرقان در زمینه آب شرب مشکل دارند و روستای شول بیش از سایر نقاط با این مسئله مواجه هستند.

نماینده شیراز افزود: در زمینه آب رسانی جلساتی برگزار شد و با وزیر نیرو صحبت شده است تا مشکلات حوزه آب را برطرف کنند؛ همچنین با استاندار نیز جلساتی گذاشتیم و طبق جمع بندی  موضوع را پیگیری  می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه کشاورزی تقریبا در شهرستان شیراز کشاورزی محدود شده و وضعیت حلقه های چاه مربوط به باغ شهرهایی که در شیراز و اطراف قرار  گرفته شده، در حال پیگیری است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول