اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

8 برند برتر و پر فروش دوربین مداربسته

امروزه دوربین مداربسته نقش بسیار مهمی را در امنیت منازل و محل کار افراد ایفا میکند.دوربین های مداربسته در برندهای مختلف و زیادی وجود دارد که کارایی هرکدام با هم متفاوت میباشد.

8 برند برتر و پر فروش دوربین مداربسته

انتخاب از میان برندهای مختلف برای خرید دوربین مداربسته به واسطه ویژگی های مختلف و قیمت های متفاوت از هم میتواند دشوار باشد.

از این رو نیاز است قبل از خرید نکاتی را در نظر بگیرید و همینطور برند ها و کارایی هایی که دارند را بشناسید.سپس با توجه به نیاز خود و بودجه ای که دارید دوربین مناسب خود را خریداری کنید.در این محتوا به شما چند نمونه از برترین برند های دوربین مداربسته که در دنیا شناخته شده میباشند را به همراه کاربرد هر کدام معرفی میکنیم.با ما همراه باشید.

هایک ویژن(Hikvision)

هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تامین کننده محصولات و راه حل های نظارت تصویری در جهان میباشد.این شرکت با بیش از 13000نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال و معروف در این حوزه میباشد.محصولات هایک ویژن شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه و دستگاه های ضبط و ذخیره ساز های تحت شبکه و ...میباشد.

داهوا((dahua

امروزه یکی از برندهای مورد توجه در بازار برند داهوا میباشد.شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال 2001 در چین فعالیت خود را آغاز کرد.این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مداربسته در صنایع مختلف میباشد و با این هدف وارد بازار شده است.

از مزایا دوربین داهوا میتوان به تولید دوربین مداربسته با کیفیت ضبط k4  و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد.داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا،آمریکا،اروپا،خاورماینه،آفریقا و ... را پوشش میدهد.

تجهیزات امنیتی و نظارتی برند داهوا در ایران بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین های مداربسته این برند در سراسر ایران به راحتی قابل دسترس باشد.

همین امر میتواند در انتخاب بهترین برند شما را کمک کند چرا که پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی یکی از مهم ترین فاکتور های یک برند خوب میباشد.همچنین قیمت دوربین داهوا بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد.

های لوک ((hilook

برند های لوک یکی از قوی ترین و جدیدترین برندهای دوربین مداربسته میباشد که در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شده است.این دوربین در دو سری ip  و Analog  تولید شده است.هایلوک را میتوان به نوعی برند اقتصادی از برند هایک ویژن دانست و قیمت آن نسبت به دوربین های هم رده خود کمتر است.

یونی ویو ((uniview

برند یونی ویو فعالیت خود را در سال 2011 به صورت اختصاصی شروع کرده است و همواره در سیستم های ip  پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته ip  را به جهان معرفی کرده است.این برند پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین میباشد.یونی ویو برندی قدرتمند در دوربین مداربسته ip است.

سامسونگ (samsung)

همانطور که میدانید برند سامسونگ یکی از برند های معروف در حوزه ی محصولات صوتی تصویری میباشد و بازار بسیار خوبی در فروش محصولات صوتی تصویری خود دارد.در سال 2014 برند سامسونگ توسط شرکت هانونا خریداری شد و از آن پس این شرکت توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.

از ویژگی های این دوربین میتوان به کیفیت بالا و قدرت دید در شب بالا اشاره کرد.

سونی(sony)

برند سونی هم نیز برندی شناخته شده در بازار میباشد.سونی یک برند قوی ژاپنی میباشد که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه ای میباشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است.شرکت سونی بزرگ ترین تولید کننده لنز های دوربین عکاسی و دوربین مداربسته در دنیا است.کیفیت ساخت لنزهای دوربین مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم گیر بوده است.

دی لینک (D-Link)

این برند با بیش از سه دهه تجربه شبکه راه حل های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP  را ارائه میدهد.فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link به کاربران اجازه میدهد تا مشخص کننده های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت افزار و کابل اضافی در دوربین ها ادغام کنند.

بوش (BOSCH)

برند بوش یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در حوزه سیستم های امنیتی میباشد که هدف این برند ایجاد امنیت برای امکان مختلف میباشد.این برند یک برند آلمانی میباشد که از ویژگی های این دوربین مداربسته میتوان به تشخیص صدا،تشخیص حرکت و نفوذ و همچنین تشخیص آتش اشاره کرد.این برند در کنار مزایاهایی که دارد دارای معایبی هم نیز میباشد که یکی از آن معایب داشتن بدنه ضعیف میباشد.به همین خاطر این شرکت در بازار تجهیزات نظارتی و حفاظت تصویری فاصله ی زیادی با رقبای خود داشته است.

بهترین دوربین مداربسته را از کجا بخریم؟

در مطالب گفته شده به بهترین برندهای دوربین مداربسته و همچنین ویژگی هرکدام پرداختیم.قبل از خرید دوربین مداربسته دانستن مشخصات و کاربرد های آن دوربین میتواند شما را در خریدی مطمئن بسیار کمک کند.در بین مقایسه ای که انجام شد دوربین داهوا از کیفیت و کارایی بهتری نسبت به هم رده های خود برخوردار میباشد.سایت دیجی داهوا ارائه دهنده انواع دوربین های داهوا و دستگاه های ذخیره ساز میباشد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

همچنین کارشناسان ما در دیجی داهوا میتوانند شما را در انتخابی درست راهنمایی کنند و میتوانید از خدمات مشاوره قبل از خرید از مجموعه دیجی داهوا بهره مند شوید

شما میتوانید جهت ارتباط با کارشناسان فروش دیجی داهوا با شماره 02191006008 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول