اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارسال 300 کولر اسپیلت اهدایی فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 300 کولر اسپیلت اهدایی فرمانده کل سپاه امروز به منطقه زلزله زده رسیده و کار نصب آنها آغاز شده است.

ارسال 300 کولر اسپیلت اهدایی فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با اتمام نصب 400 کانکس ارسالی از سوی فرمانده کل سپاه، حالا 300 دستگاه کولر اسپیلت نیز از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه برای مردم منطقه زلزله دیده سایه خوش ارسال شده است.

به گفته وی، این کولرها طی امروز به منطقه زلزله زده رسیده و برنامه ریزی شده که کار نصب آنها طی 24 ساعت انجام و کانکس‌های نصب شده مهیای زندگی مردم شوند.

سردار سالاری همچنین از کمک‌های مردمی صورت گرفته در تهیه کولر و دیگر مایحتاج مورد نیاز زلزله‌زدگان نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: تلاش می‌کنیم تا هیچ خانواده‌ای در این منطقه نیازمند به مایحتاج اولیه زندگی نباشد و شرایط بازگشت به زندگی عادی برای آنان فراهم شود.

به گزارش فارس، برخی از کولرهای مردم تا پیش از زلزله نیز سالم مانده که آنها نیز توسط گروههای فنی به داخل کانکس‌ها منتقل شده است و برخی از کانکس‌ها اکنون کولردار شده‌اند.

زلزله مهیبی بامداد شنبه 11 تیرماه منطقه مهران بندرلنگه را لرزاند که 5 فوتی و 111 مصدوم بجای گذاشت.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول