اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد با نانوایی‌های متخلف در سمنان/ محتکران روغن موتور به تعزیرات معرفی می‌شوند

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح توزیع هوشمند یارانه آرد و نان، با نانوایی‌هایی که از اجرای طرح سوءاستفاده و تخلف کنند، به‌شدت برخورد می‌شود، گفت: با هرگونه احتکار روغن موتور در سطح عرضه برخورد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

برخورد با نانوایی‌های متخلف در سمنان/ محتکران روغن موتور به تعزیرات معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: با هرگونه عرضه نکردن و احتکار روغن موتور در سطح عرضه برخورد خواهد شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی افزود: واحدهای تولیدی کالاهایی که مجوز افزایش قیمت نداشته و کالاهای خود را بدون مجوز افزایش داده‌اند، باید کالاهای خود را به قیمت قبل ۳۱ اردیبهشت‌ماه عرضه کنند و در غیر این صورت تخلف است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در خصوص تأمین و موجودی کالاهای اساسی در این استان هیچ مشکلی وجود ندارد و استان سمنان از لحاظ تورم در نقطه سبز قرار دارد؛ یعنی از متوسط کشوری پائین‌تر است.

تشنه‌دل بیان کرد: با توجه به اجرای طرح توزیع هوشمند یارانه آرد و نان در نانوایی‌ها، با واحدهایی که از اجرای این طرح سوءاستفاده و تخلف می‌کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده از یکم اردیبهشت‌ماه در کشور اجرا شده است که از ۱۰۹ واحد تولیدی مشمول اجرای این طرح، ۶۰ واحد تولیدی تاکنون اقدام به درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده کرده‌اند و تاکنون یک‌هزار و ۳۵۴ قلم کالا توسط این واحدها در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول