اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دشمن با کنار گذاشتن جنگ نظامی به جنگ روانی روی آورده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری طی سخنرانی که در 14خرداد، توصیه هایی داشتند که یکی از توصیه های ایشان این بود که فرمودند باید دروغ و فریب جنگ روانی دشمن را افشا کنید. امروز جنگ از میدان نظامی به جنگ روانی تبدیل شده است و ابلیس استاد ابدی جنگ نرم می باشد.

دشمن با کنار گذاشتن جنگ نظامی به جنگ روانی روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جمع اعضای ناحیه دانشجویی سپاه استان اظهار کرد: پنج ویژگی است که در هر کسی نباشد در واقع خیر و بهره کثیری نیست، اول این است که به عهدی که قولش را داده عمل کند، ما در مقابل خداوند، جامعه و خود، در مقابل خانواده عهد داریم.
  
وی بیان کرد: دومین مورد، مولفه مهم مدیریت است، مدیریت در محل کار و در زندگی شخصی می تواند نقش مهمی در انجام درست وظایف فردی و اجتماعی داشته باشد. تدبیر و مدیریت اصل بسیار مهمی است. همچنان که امروز اگر گرفتار برخی مسایل هستیم به دلیل بی تدبیری است که از دولت های گذشته برجای مانده است. 

حجت الاسلام معبودی افزود: اصل سوم، حیاست. انسان در مقابل خداوند و وجدان خود، باید محفوظ به حیا باشد. امروز یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم و فرهنگی، تلاش برای گرفتن حیا در جامعه اسلامی است. حیا، اجازه نمی دهد انسان دست از پا خطا بکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: چهارم اخلاق نیکو است هم در جامعه هم در محل کار باید انسان آراسته به خلق نیکو باشد. اصل پنجم که همه را یکجا در خود دارد، آزادگی است. یعنی اگر آزادگی باشد اخلاق خوب، تدبیر و حیا و مدیریت، وفا به عهد نیز وجود دارد. انسانی که اسیر شیطان است آزاد نیست. انسان آزاده تن به پستی نمی دهد. 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی سخنرانی که در 14خرداد، توصیه هایی داشتند که یکی از توصیه های ایشان این بود که فرمودند باید دروغ و فریب جنگ روانی دشمن را افشا کنید. امروز جنگ از میدان نظامی به جنگ روانی تبدیل شده است و ابلیس استاد ابدی جنگ نرم می باشد.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: استاد جنگ روانی ابلیس است و مجسمه ابلیس امروزه امریکایی ها هستند و اولین هدفی که دنبال می کنند این است که مردم به ویژه نسل جدید ما را نسبت به جنایت های امریکا غافل کنند. چند روز اخیر سالگرد هواپیما مسافربری بود که توسط امریکایی ها ساقط شد و زنان و کودکان بی گناه به شهادت رسیدند. این حقوق بشر امریکاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول