اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مطالبات مردم در نماز جمعه خلیل آباد

امام جمعه خلیل آباد گفت: علیرغم اینکه چندین سال از شهرستان شدن خلیل آباد می گذرد هنوز مسائل ومشکلاتی مردم این شهرستان را رنج می دهد.

مطالبات مردم در نماز جمعه خلیل آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، حجت الاسلام علی ناهیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک ایام دهه ولایت وامامت، اظهار کرد :چندین سال است از گفته های مدیران استانی وکشوری در مورد  دو بانده شدن محور خلیل آباد به سمت بردسکن و ششطراز می گذرد اما هنوز به سر منزل نرسیده است  وهر روز شاهد تصادفاتی در این محور بخاطر تردد زیاد خودروها هستیم.

وی با بیان اینکه احداث این جاده تاثیر زیادی در کاهش تصادفات خواهد داشت افزود: هنوز در این شهرستان اداره راهداری، هلال احمر و بنیاد مسکن نداریم و مردم مجبور هستند مسیر چندین کیلومتری تا شهرستان کاشمر را طی کنند لذا از مدیران کل استان خواستار رسیدگی به این حق مسلم مردم بوده ودر این خصوص پاسخگو باشند.

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه در حوزه های ورزش هم مجموعه ۲۸  هکتاری استادیوم ورزشی  این شهرستان که اعتبارات زیادی  در زمان خودش هزینه  شده است و اکنون  محل و پاتوقی برای افراد خاص شده است  را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی ویا سر سامان دادن به آن از فرسودگی بیشتر  آن جلوگیری می کند.

 امام جمعه خلیل آباد با اعلام اینکه ۲۶۹ حلقه چاه کشاورزی فعال داریم از همراهی مردم درزمان قطع برق تقدیر کرد ولی گفت : ۸۵ درصد مردم این شهرستان به شغل کشاورزی مشغول هستند و ۱۳ هزار بهره‌بردار عرصه کشاورزی داریم می طلبد ضمن کمک به کشاورزان با توجه به کاهش  ۵۰ درصدی برداشت انگور این شهرستان متولیان استانی در سال جاری از قطع برق جلوگیری کنند. 

حجت الاسلام ناهیدی در خطبه های نماز جمعه کمک های مردم به نیازمندان را ستود وبا توجه به ایام ماه ذی الحجه اهمیت برنامه های مذهبی را مورد اشاره قرارداد و از برگزاری دعای پر فیض عرفه  و نیز نمازعید قربان در این شهرستان خبرداد وخواستار خارج شدن خلیل آباد از لیست مناطق برخوردار در استان به جهت عدم استفاده از اعتبارات  نفت شد. 

انتهای پیام/70053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول