اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دو نوجوان در کانال آب پاکدشت غرق شدند/ جستجو برای یافتن جسدها ادامه دارد

رئیس آتش نشانی شهرداری پاکدشت گفت: دو نوجوان در کانال انتقال آب پاکدشت غرق شدند و عوامل امدادی همچنان در حال جستجو برای کشف جسد این دو فرد هستند.

دو نوجوان در کانال آب پاکدشت غرق شدند/ جستجو برای یافتن جسدها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، احمد تاجیک رئیس آتش نشانی شهرداری پاکدشت با اشاره به غرق شدن ۲ نوجوان پاکدشتی در کانال آب اظهار کرد: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد خبری مبنی بر سقوط ۲ پسر نوجوان به کانال آب محله بهاران در منطقه شن و ماسه پاکدشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که تیم‌های آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی گفت: در همین راستا آتش نشانان شهر پاکدشت عملیات خود برای یافتن ۲ نوجوان در کانال آب بهاران را آغاز کرده و با حضور در چند نقطه از کانال در حال پیگیری هستیم.

رئیس آتش نشانی شهرداری پاکدشت ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با اداره آب و فاضلاب نیز انجام شده و مسیر ورودی آب به داخل کانال مسدود شد تا با کاهش سطح آب امکان جستجو و نجات با سهولت انجام شود.

سید حامد تقوی رئیس آتش نشانی شهرداری شریف‌آباد نیز بیان کرد: عوامل آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه متوجه شدند که دو نوجوان با وجود اصرار دوستان خود از حفاظ‌های حاشیه کانال آب عبور کرده و وارد آب شدند و به دلیل نوع سازه و عدم مهارت شنا، غرق شده و جریان آب این دو فرد را با خود برده است.

وی تصریح کرد: به منظور کشف جسد این دو نوجوان، کلیه عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر شهرستان پاکدشت بسیج شده و با حضور در جاده تیغاب محل توزیع آب به شهرهای اطراف تلاش دارند که جسد این دو فرد کشف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول