اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یک اصفهانی در تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا

ترکیب تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا مشخص شد.

یک اصفهانی در تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی بسکتبال که پس از اتمام دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه به کشور بازگشت از روز جمعه دور جدید تمریناتش را برای حضور در کاپ آسیا آغاز کرده است.

۱۳ بازیکنی که ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به اردوی آماده‌سازی در صربستان و بعد از آن حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی تشکیل دادند، ترکیب اردونشینان این تیم را در دور جدید تمرینات را تشکیل می‌دهند.

بدین ترتیب ارسلان کاظمی از اصفهان به همراه سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی‌فر، متین آقاجان‌پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف‌وند، حامد حدادی، محمد حسن‌زاده و جلال آقامیری ۱۳ بازیکنی هستند که از امروز در تالار بسکتبال آزادی پیگیر تمرینات خود زیر نظر سعید ارمغانی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال پس از برگزاری سه جلسه تمرینی در تهران (یک جلسه جمعه و دو جلسه شنبه) شامگاه شنبه تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ۲۰۲۲ کاپ آسیا در جاکارتا ترک می‌کند.

سی‌امین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا طی روزهای ۲۱ تیرماه تا ۲ مردادماه (۱۲ تا ۲۴ جولای) در اندونزی برگزار می‌شود، این رقابت‌ها پیش از این با عنوان مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول