اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضور روحانیت امید به آینده را در مردم زلزله‌زده تقویت کرده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: حضور طلاب و روحانیون در بازگشت روحیه و امید به آینده در بین زلزله‌زدگان این استان به ویژه نسل جدید بسیار موثر بوده است.

حضور روحانیت امید به آینده را در مردم زلزله‌زده تقویت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام موسی پولادی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان اظهار داشت: طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین لحظه در کنار زلزله‌زدگان غرب هرمزگان خواهند ماند.

وی افزود: به لطف الهی از نخستین روزهای زلزله حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق زلزله‌زده غرب استان بسیار دلگرم کننده بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: پس از وقوع زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافته و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.

حجت‌الاسلام پولادی ادامه داد: گروه‌های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله از همان لحظات ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: در کنار نیروهای جهادی، مسوولان و نیروهای خدمات رسان، طلاب، روحانیون و علمای استان نیز تا آخرین لحظه در کنار مردم آسیب دیده حضور دارند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: طلاب و روحانیون علاوه بر عرصه‌های عمرانی و سازندگی در رابطه با بحث‌های فرهنگی نیز بسیار فعال هستند و حضور این عزیزان به خصوص در بازگشت روحیه و امید به آینده در بین زلزله زدگان به خصوص نسل جدید بسیار موثر بوده است.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: از حضور خیران، مردم، مسوولان کشوری و استانی، نیروهای مسلح، گروه‌های جهادی، نیروهای خدمات‌رسان و اصحاب رسانه در کنار مردم زلزله زده قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها بخش بزرگی از عملکردها را منعکس می‌کنند و در این شرایط سخت در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول