اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| مطالبه بانوان مشهدی از مسئولان قضایی؛ غبار بدحجابی از مشهد زدوده شود/ از قضات انقلابی حمایت شود

مشهد با وجود مضجع شریف ثامن الحج (ع) یکی از مذهبی ترین شهرهای کشور است اما در سال های اخیر غبار بدحجابی بر چهره این شهر بیداد می کند حال بانوان مشهد خواستار ورود دستگاه قضا به این مهم شده اند.

فارس من| مطالبه بانوان مشهدی از مسئولان قضایی؛ غبار بدحجابی از مشهد زدوده شود/ از قضات انقلابی حمایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  « حمایت از قضات انقلابی مشهد در برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی» یکی از سوژه‌های مردمی است که بیش از 2200 نفر از آن در سامانه فارس من حمایت کرده اند.

 عفاف و حجاب با سابقه طولانی در فرهنگ اصیل ایرانی از جمله ضرورت های اجتماعی است.عفاف موضوع کلی است که شامل کلام، رفتار، پوشش و سبک زندگی می شود و حجاب نماد عفاف در پوشش است. اما مسیله عفاف و حجاب در مشهد مقدس جایگاه ویژه ای دارد و از گذشته تا کنون بانوان مشهدی به این مهم واقف بوده و هستند.

چهره پاک مشهد چند وقتی است که غبار بد حجابی به خود گرفته و متاسفانه صحنه‌هایی در محیط‌های شهری می‌بینیم که با کشورهای اروپایی تفاوتی ندارد و با اعتقاداتمان در تضاد است و این بیانگر ضعف مسئولین دستگاه‌های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب است.

با ورود دستگاه قضا به مسئله بی حجابی برخی در مشهد، متاسفانه شاهد رفتارهای نادرست در قبال حرکت انقلابی  قضات هستیم. حال برخی از بانوان مشهدی در حمایت از این قضات انقلابی کمپینی را در فارس من به راه انداخته و خواستار ورود مسئولین قوه قضاییه به مسئله حجاب در مشهد شده اند.

در بخشی از این مطالبه مردمی آمده است: همه می‌دانیم که حجاب موضوعی است که همیشه حواشی بسیار دارد. با توجه به اینکه افرادی متدین، مقتدر، مردمدار و ولایی پای کار آمده اند تا از ارزش های اسلام و انقلاب و آرمان های شهدا دفاع کنند، ما مردم انقلابی مشهدالرضا(ع)، حمایت خود را از دادستانی و بالاخص قضات انقلابی، شجاع و ولایی مشهد در برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی اعلام داشته و اقدامات آنان در جهت رواج عفت عمومی و اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه را ارج می نهیم و از دادستانی کل کشور درخواست حمایت همه جانبه از این قضات را داریم.

ضرورت ورود تمامی دستگاه ها به وضعیت بدحجابی در مشهد

به گزارش فارس، بدون شک زندگی در جامعه اسلامی نیازمند اجرای قوانین اسلامی نیز می باشد و این روشنفکری مردم در حمایت از این قوانین است که می تواند غباربدحجابی از چهره مشهد بزداید، در زمینه مطالبه به حق بانوان مشهد در خصوص حمایت از قضات مدافع حجاب و عفاف  در این شهر، خبرگزاری فارس خراسان رضوی پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول