اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

محموله میلیاردی پمپ آب قاچاق در دشتستان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بررسی‌های انجام شده از وسایل نقلیه توقیفی دو هزار و ۱۰۰ کارتن پمپ آب به علت عدم مطابقت با ثبت سفارش گمرکی کشف شد.

محموله میلیاردی پمپ آب قاچاق در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به دو دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بررسی‌های انجام شده از وسایل نقلیه توقیفی دو هزار و ۱۰۰ کارتن پمپ آب به علت عدم مطابقت با ثبت سفارش گمرکی کشف شد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این رابطه دو نفر متهم به همراه کامیون و وسایل کشف شده پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

سردار سوسنی گفت: در روز گذشته نیز مأموران ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم در راستای مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۲ دستگاه پلی استیشن اس ۵ با تجهیزات کامل همراه و تعداد ۲۰۰ دستگاه دسته پلی استیشن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و تردد خودروهای حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش تا با همکاری سایر مبادی بتوانند این پدیده شوم را به صورت ریشه‌ای در شهرستان به حداقل برسانند و با عاملین قاچاق کالا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول