اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح برخورد پلیس با دور دورکنندگان و توقیف 169 خودرو در 10 روز نخست تیرماه خبر داد.

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگانی که در ساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن، کورس گذاشتن، انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز، ایجاد آلودگی صوتی و رفتارهای هنجارشکنانه می کنند و نظم و امنیت خیابان‌ها را برهم می‌زنند، طرح برخورد با رانندگان متخلف اجرایی شد.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و پلیس راهور در ۱۰ روز نخست تیرماه یکصد و ۶۹ خودرو متخلف که ۳۲ مورد مربوط به آلودگی صوتی، ۴۲ مورد دور دور و ۹۵ مورد مربوط به شیشه دودی بوده را توقیف کردند.

بساطی با تأکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و طرح ضربتی برخورد پلیس با آن‌ها به صورت مستمر در دستور کار پلیس است، گفت: این طرح‌ها با قوت و قدرت کماکان در دستور کار قرار دارد و در سطح شهر اصفهان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده مقادیری سلاح سرد و موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: این خودروها با دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، سگ گردانی سبب سلب آسایش مردم می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات از سوی افراد هنجارشکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند، متخلفان علاوه بر توقیف و اعمال قانون اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول