اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازسازی مدرسه زلزله‌زده «سایه خوش» آغاز شد

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از آغاز پروژه بازسازی مدرسه زلزله زده روستای سایه خوش خبر داد و گفت: این مدرسه 6 کلاسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

بازسازی مدرسه زلزله‌زده «سایه خوش» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار داشت: احداث این مدرسه با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیران و سازمان نوسازی در حال انجام است.

وی افزود: مدرسه ۱۵ خرداد به زیربنای ۵۰۰ مترمربع در منطقه سایه خوش، همزمان با فصل بازگشایی مدارس فضای آموزشی ایمن و استانداردی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان تصریح کرد: این پروژه به دستور مستقیم رییس سازمان نوسازی مدارس کشور آغاز شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدرسه «گلستان دانش» که ساختمان آن در سال ۱۳۹۱ احداث شده بر اثر زلزله آسیبی ندیده و تنها دیوار محوطه آن که قدیمی بوده دچار آسیب‌هایی شده و هم اینک محل استقرار نیروهای امدادی منطقه می‌باشد.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه «۱۵ خرداد سایه خوش» که سال ساخت آن ۱۳۴۸ و قدمتی بیش از ۵۰ ساله دارد پیش از وقوع زلزله در لیست فضاهای نیازمند تخریب و بازسازی قرار داشت.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول