اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی: عقب افتادگی‌ها با کار مضاعف و جهادی جبران می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پایین بودن برخی شاخص های توسعه استان، گفت: تلاش ما این است که این عقب افتادگی ها را با کار مضاعف و جهادی، جبران کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی: عقب افتادگی‌ها با کار مضاعف و جهادی جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدصادق معتمدیان در جمع اقشار مختلف مردم ماکو، اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی، رفع دغدغه‌های مردم، مهمترین بخش برای اجرای برنامه‌های توسعه ای و تصویب مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط محدودیت‌های کشور و ارائه خدمات به مناطق مختلف، نظرات مردم باید لحاظ شود، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در سفرهای شهرستانی شنیده می شود و اولویت بندی‌های لازم هم برای رفع آنها صورت گرفته و برنامه اجرایی تدوین می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین نتیجه حضور میدانی در شهرستان ها را تصمیم گیری درست و جامع برای منطقه عنوان کرده و افزود: البته اگر بگوییم که همه مشکلات شهرستان در سفرهای شهرستانی حل می شود، حرف درستی نبوده و باید در این سفرها، اولویت ها مشخص شود.

معتمدیان با اشاره به محدودیت های مالی موجود در کشور و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تصریح کرد: با این وجود دولت سیزدهم مصمم است که وظیفه خدمت رسانی خود را به صورت شبانه روزی انجام دهد.

وی در پایان یکی از اولویت های دولت را بحث معیشتی اعلام کرده و افزود: با وجود اینکه دولت سیزدهم در سخت ترین شرایط کشور را تحویل گرفت، با عزم جدی که شخص رئیس جمهور دارند، می خواهیم وضعیت را به نفع مردم تغییر دهیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول