اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

طرح «دختران حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از اجرای طرح دختران حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز نخبه برای این طرح از بین ۳۰۰ هزار دانش‌آموز استان انتخاب شده‌اند.

طرح «دختران حاج قاسم سلیمانی» در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و عید غدیرخم، از اجرای طرح دختران حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا از بین ۳۰۰ هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه ۱۵۰ دانش‌آموز نخبه انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: این ۱۵۰ دانش‌آموز نخبه قرار است سه شبانه‌روز آموزش‌های چگونگی انجام کار فرهنگی را فرا گرفته تا توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های تربیتی و مذهبی را در محلات پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از این طرح تربیت نیروهایی برای انقلاب است که باساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارند و آینده‌سازان انقلاب اسلامی خواهند بود.

ابوذر کرمی دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن اشاره به مهمترین برنامه‌های دهه کرامت امامت و ولایت، گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر با بسته‌های آموزشی و تفریحی و همچنین ورزشی از روز عرفه تا عید غدیر خم برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

همایش غدیر تا مهدویت (در روز نوزدهم تیرماه)، اجتماعات بزرگ بانوان در روز عفاف و حجاب (در روز بیست‌ویکم تیرماه)، برگزاری جشن‌های خیابانی و پارکی بزرگ بانوان در هشت نقطه کرمانشاه، ذبح ۱۱۰ راس گوسفند قربانی و برگزاری همایش پیاده‌روی از بلوار طاق‌بستان تا میدان معلم در روز عید غدیر از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای دهه ولایت و امامت در کرمانشاه است که کرمی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول