اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از توان پیمانکاران بومی در پروژه‌های استان سمنان

استاندار سمنان گفت: در راستای تقویت اقتصاد و فرصت‌های شغلی در این استان، استفاده از توان پیمانکاران بومی به‌منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت عملیاتی مدنظر قرار گرفت.

استفاده از توان پیمانکاران بومی در پروژه‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشستی با اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: دغدغه‌ها، مطالبات و موارد مطرح‌شده اعضای کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان طی جلسه‌ای با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در استفاده از پیمانکاران بومی و همچنین مصالح به‌منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، در راستای تقویت اقتصاد و فرصت‌های شغلی در استان سمنان به‌صورت عملیاتی اقدامات انجام شد.

استاندار سمنان ادامه داد: ارتباط و تعامل بین بانک‌های عامل و پیمانکاران و کارفرمایان استان سمنان امری است که در تقویت اقتصاد و ایجاد فرصت اشتغال در استان تأثیرگذار خواهد بود.

هاشمی بیان کرد: نیاز است تا پیمانکاران در راستای تقویت بیش از پیش این امر، از ظرفیت بانک‌های عامل استان سمنان برای امور مالی خود بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت مجدد واحدهای راکد استان سمنان به چرخه تولید، در واقع حمایت از مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است و علاوه بر تقویت اقتصاد، در نشاط اجتماعی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول