اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ارسال ۲۰ کانکس از بوشهر به مناطق زلزله هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با مساعدت ستاد مدیریت بحران استان بوشهر۲۰ دستگاه کانکس به مناطق زلزله هرمزگان ارسال شد.

ارسال ۲۰ کانکس از بوشهر به مناطق زلزله هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی نشست مسئولان ستاد مدیریت بحران استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تصمیم این ستاد، دیروز سه شنبه ۱۴ تیرماه کانکس‌های مذکور با تعداد ۱۲ دستگاه تریلر بخش خصوصی و ماشین آلات راهداری به هرمزگان ارسال شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: این کانکس‌ها به مناطق زلزله زده هرمزگان خصوصا روستای سایه خوش کانون زلزله اخیر ارسال شده و در اختیار مسئولان ستاد مدیریت بحران هرمزگان قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بوشهر به‌عنوان استان معین هرمزگان انتخاب شده است تصریح کرد: با موافقت استاندار محترم، بوشهر بعنوان استان معین در موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان  هرمزگان انتخاب شده و ستاد مدیریت بحران و بخش حمل و نقل نیز آماده ارسال کمک‌های مردمی به این استان هستند.  

اخترشناس عنوان کرد: در حوادث غیرمترقبه پیشین و سیل دو سال قبل هرمزگان نیز امکانات ولجستیک راهداری استان شامل تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۳۰ نفر نیرو به این استان اعزام و در بازسازی راه‌های تخریب شده از سیل مشارکت کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آمادگی  و همکاری کامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد مدیریت بحران استان  برای کمک به مردم هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: در صورت صلاحدید مسئولان استان، بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری ستاد مدیریت بحران آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول