اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تلاش برای جبران روزهای از دست رفته/ «شهرداری» و لزوم ورود مقتدرانه به بازار

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره اعضای شورای شهر همدان به تیمداری در لیگ یک رضایت دادند تا امسال هم شاهد حضور نماینده هگمتانه در این مسابقات باشیم.

تلاش برای جبران روزهای از دست رفته/ «شهرداری» و لزوم ورود مقتدرانه به بازار

 خبرگزاری فارس ـ همدان؛ عصر روز گذشته و بعد از چندین روز کش‌وقوس و البته حواشی رنگارنگ پیرامون تصمیمات عجیب اعضای شورای شهر، بالاخره ورق برگشت و پارلمان شهری همدان رای به تیمداری در لیگ یک داد. تصمیمات یک ماه اخیر، منصف که باشیم غیر کارشناسی و خارج از اصول بود و تبعات سنگینی برای فوتبال همدان در پی داشت که بزرگ‌ترین آن از دست رفتن زمان و جدایی بازیکنان شهرداری بوده است.

در بحبوحه بگومگوهای شهر و اینکه شهرداری در لیگ یک حاضر خواهد بود یا نه، بقیه تیم‌ها مشغول جمع و جور کردن خود برای حضوری مقتدرانه در مسابقات فصل پیش‌ رو بودند. بازیکنان شهرداری هم بیش از همه نگران آینده خود و باید به آنان حق داد که در برزخ بلاتکلیفی همدان که ماحصل دستپخت متولیان امر بود، جذب تیم‌های دیگر شوند و آینده خود را تباه نکنند.

بر همین اساس و تاکنون میلاد داودی مدافع بومی تیم فوتبال شهرداری همدان به تیم پارس جنوبی پیوسته و شاگرد ایمان رزاقی راد شده است، همچنین امیرمحمد نسایی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس‌آذر قزوین ملحق شده است. از طرفی امیرحسین پورقاسمی بازیکن بومی و یکی از استعدادهای شهرداری هم به همین تیم پیوسته تا شاکله مشکی‌پوشان همدانی کم‌کم از هم پاشیده شود.

با این حال مدیران شهرداری که حالا جواز شورا مبنی بر تیمداری را در دستان خود می‌بینند، بهتر است از همین امروز به بازار نقل و انتقالات ورود کنند تا بیش از این شهرداری‌چی‌ها ضربه نخورند.

به هر حال این زمان با کج‌سلیقگی شورای شهر از دست رفت و در شرایطی که انتظار می‌رفت امسال مدیران بیشتر و بهتر شهرداری را حمایت کنند تا خود را در قامت یک مدعی صعود راهی مسابقات لیگ یک کند، اما شرایط متفاوت شد و قطع به یقین نمی‌توان با روندی که در پیش‌فصل شاهد هستیم، توقعات رویایی از نماینده همدان در کوران مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول