اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تردد در محور اصفهان-نجف‌آباد با تعریض بلوار الغدیر تسهیل می‌شود

شهردار کوشک گفت: پروژه عمرانی فاز اول تعریض و ساماندهی بلوار الغدیر در محور اصفهان-نجف آباد شامل جدول‌گذاری به طول تقریبی ۳ هزار متر و عملیات زیرسازی و روکش آسفالت با مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال اجرا است که با اتمام آن تردد مسافران تسهیل می‌شود.

تردد در محور اصفهان-نجف‌آباد با تعریض بلوار الغدیر تسهیل می‌شود

حسین حفیظی شهردار کوشک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پروژه عمرانی فاز اول تعریض و ساماندهی بلوار الغدیر شهر کوشک در محور اصفهان-نجف آباد شامل جدول‌گذاری به طول تقریبی ۳ هزار متر و عملیات زیرسازی و روکش آسفالت با مساحت ۱۸ هزار متر مربع با مشارکت شهرداری کوشک و شرکت انتقال گاز ایران(منطقه ۲انتقال گاز) که بخشی از ماشین آلات سنگین پروژه را تامین نموده، درحال انجام است.

وی افزود: پروژه تعریض بلوار الغدیر با هدف اصلاح هندسی، تسهیل در تردد بین شهری هم استانی‌های عزیز ، در ۳ فاز اجرایی طراحی و تدوین شده است که فاز اول آن شامل جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت ضلع شمال بلوار، حد فاصل میدان اصلی شهر کوشک تا شهر کهریزسنگ به طول هزار و ۷۰۰ متر در حال اجرا می باشد.

 

سجاد فخرائی معاون فنی و عمران شهری شهردار کوشک نیز خاطر نشان کرد: اجرای لایه اساس(لایه نهایی زیرسازی) با همت کارکنان و پیمانکاران حوزه فنی و عمران شهری شهرداری کوشک و مشارکت شرکت انتقال گاز کشور(منطقه ۲انتقال گاز) ، بدلیل همجواری با پروژه ، به پایان رسیده و پس از انجام آزمایشات لازم، مقدمات اجرای لایه اول روکش آسفالت (بیندر) در دستور کار شهرداری کوشک قراردارد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول