اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شیراز میزبان جشنواره سراسری «شمیم»

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی سپاه با عنوان «امام رئوف» با حضور مقام‌های کشوری و استانی در شیراز بر‌گزار می‌شود.

شیراز میزبان جشنواره سراسری «شمیم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی شمیم در شیراز خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ نفر شرکت‌کننده در ۶ رشته ورزشی به مدت سه روز به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: این جشنواره با نام امام رئوف و با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در شیراز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: استان فارس به عنوان استانی که از جهت زیرساخت و توانمندی برای میزبانی در زمینه ورزش آمادگی کامل دارد، تقاضای میزبانی این جشنواره را داد چراکه سپاه فجر در این عرصه دارای ظرفیت خوب در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و بسیاری دهستان‌ها است. 

بوعلی با اشاره به اینکه این جشنواره فرهنگی ورزشی در سپاه هر چندسال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: تقاضای میزبانی برای معرفی ورزش فارس و ظرفیت‌سازی ورزش استان ارائه شد که مورد قبول قرار گرفت.

به گفته سردار بوعلی ورزشکاران در 6 رشته ورزشی در رده‌های نوجوانان و جوانان با 1800 نفر شرکت می‌کنند و این مسابقات از 20 تیرماه به مدت 3 روز در شیراز و با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بخش بانوان این جشنواره در استان خوزستان برگزار شده است.

به گفته وی بیش از 243 نفر تیم اجرایی و داوری در این جشنواره فعالیت می‌کنند که قریب به اتفاق از نیروهای استانی استفاده کردیم و در هر رشته، استان فارس 2تیم شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تا جایی که برایمان مقدور است، امکانات را در اختیار ورزش استان برای ارتقای سطح ورزشی می‌گذاریم، از افتتاح مجتمع ورزشی امام مهدی(عج) واقع در بلوار رحمت شیراز با 9 سالن در رشته‌های مختلف تا دهه فجر خبر داد.

سردار بوعلی همچنین با بیان اینکه در ایجاد زیرساخت‌های ورزش در استان، همه تلاش ما این بود که سالن‌ها در مناطقی باشد که کمترین امکانات را دارند و  در دسترس عموم مردم باشد، تصریح کرد: توجه به استعدادیابی جوانان در این مراکز  از اولویت‌های سپاه در این زیرساخت‌هاست.

وی ادامه داد: تنها سپاهی که در کشور تیم فوتبال دارد، سپاه فجر فارس است و امیدواریم با تلاش، این تیم مجدد به لیگ برتر برگردد و آکادمی تیم فجر را در رده‌های مختلف برای شناسایی استعدادهای برتر فوتبال استان راه‌اندازی می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول