اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیت‌الله مهدوی: مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند

در پی انتشار خبری مبنی بر آسیب دیدگی و بستری شدن عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله ناصری در بیمارستان، بیت آیت‌الله ناصری و نیز آیت‌الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری در پیام‌های جداگانه از مردم درخواست کردند برای سلامتی ایشان دعا کنند.

آیت‌الله مهدوی: مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیت آیت‌الله ناصری از اساتید حوزه علمیه در پی انتشار خبری مبنی بر آسیب‌دیدگی و بستری شدن این عالم ربانی و استاد اخلاق در بیمارستان و نگرانی دوستداران ایشان طی پیامی از مردم درخواست کرد تا برای سلامتی ایشان دعا کنند.

متن درخواست به شرح زیر است:

ضمن تقدیر از تفقد دوستان و ارادتمندان حضرت والد، جناب حضرت آیت‌الله ناصری امیدوار به بهبود، صحت و عافیت کامل ایشان هستیم و دوستانی که لطف کردند و می‌خواهند، باز این لطف و احسان را ادامه بدهند، سزاوار است که برای سلامتی و بازیافت صحت کامل و شفای عاجل ایشان هر کدام که در فرصتشان و وسعت وقتشان هست چهل مرتبه سوره حمد را تلاوت و قرائت کنند.

 

 

هم‌چنین آیت‌اله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی درخواست کرد عموم مردم برای سلامتی این عالم ربانی و استاد اخلاق دعا کنند.

آیت‌الله مهدوی در این پیام اظهار کرد: با تاسف شنیدیم حال عمومی حضرت آیت‌الله ناصری مناسب نیست و همه نیاز داریم به اینکه هم صدقه بدهیم و هم دعا کنیم و این چیزی است که خود ایشان برای سلامتی رهبر معظم انقلاب توصیه می کردند.

وی افزود: برای سلامتی خود ایشان هم عزیزانی که می‌توانند صدقه دهند و یا اینکه اگر وسع صدقه ندارند دعا کنند چرا که اینها در اراده الهی موثر است و امیدوارم شاهد بهبودی هر چه سریعتر ایشان باشیم و خبر سلامتی ایشان را بشنویم.

آیت‌الله مهدوی گفت: آنچه که خود ایشان هم توصیه می‌کردند ذکر یابن‌الحسن از حجت الهی بخواهیم که در درگاه الهی واسطه شوند تا ایشان شفا پیدا کنند.

 

 

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول