اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایان نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا ۴۸ ساعت آینده

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عملیات نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران تا ۴۸ ساعت آینده به پایان می‌رسد.

پایان نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا ۴۸ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسن صنعتکاران شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  فرماندهی کل سپاه پاسداران  ۴۰۰ دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده که هم اکنون ۲۰ گروه جهادی متخصص مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.

وی افزود: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش جانمایی و نصب می‌شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان تا رفع کامل مشکل آب در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امداد رسانی گروه‌های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه‌های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مردم آسیب دیده این مناطق در میدان ادامه دارد.

صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون گروه‌های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند اما مانند همیشه گروه‌های جهادی در راس و در گام نخست خدمت رسانی به زلزله زدگان می‌درخشند.

به گزارش فارس، زلزله‌های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه یازدهم تیرماه در بندر خمیر و بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر جان باختند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول