اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

اعلام آمادگی ترکمنستان برای کمک به ازبکستان در موضوع قره‌قلپاقستان

وزارت امور خارجه ترکمنستان در بیانیه‌ای ضمن اظهار نگرانی از حوادث اخیر در جمهوری قره قلپاقستان اعلام کرد که از دولت ازبکستان حمایت می‌کند و آماده هر گونه کمک به کشور دوست و برادر است.

اعلام آمادگی ترکمنستان برای کمک به ازبکستان در موضوع قره‌قلپاقستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه ترکمنستان در بیانیه‌ای نسبت به حوادثی که در روزهای اخیر در جمهوری قره قلپاقستان رخ داده است، ابراز نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است: طرف ترکمنستان از اقدامات به موقع و قاطع رئیس جمهور ازبکستان برای حفظ نظم و اجرای قانون اساسی در این کشور از امنیت و آرامش مردم حمایت می‌کند.

 ما مطمئن هستیم که خرد، تجربه و آینده نگری که طی قرن‌ها در برخورد با مشکلات بوجود آمده، کمک می‌کند و توسعه ترقی خواهانه و پایدار جمهوری ازبکستان، ثبات نهادهای دولتی و عمومی را تضمین خواهد کرد.

 ترکمنستان به عنوان همسایه نزدیک ازبکستان که پیوندهای برادری، دوستی و همکاری نزدیک با این کشور دارد، آمادگی خود را برای ارائه حمایت‌ها و کمک‌های لازم اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول