اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توسعه روستاها؛ هدف مهم انقلاب اسلامی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه به روستاها است گفت: یکی از  اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه روستاها است.

توسعه روستاها؛ هدف مهم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلگی عصر امروز در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران گفت: در همان ابتدای شروع نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکیدات امام راحل به یکباره شاهد تحول در روستاها شروع شد و این رویکرد اکنون پس از چهار دهه روستاهای کشور به یک پیشرفت شگرفی دست یافته است.

وی افزود: یکی از این پیشرفت‌ها در راستای برقراری عدالت اجتماعی راه‌اندازی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: دولت سیزدهم تاکیدات فراوانی به تحت پوشش قرار گرفتن تمامی آحاد جامعه به‌ویژه قشر ضعیف جامعه به بیمه است در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم شاهد پیشرفت و حرکت جدی از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعهد شده که ۳۳ هزار نفر از افراد واجد شرایط استان مازندران تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند که از فرمانداران می‌خواهم در این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سلگی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی بیمه روستاییان و عشایر از ابتدای امسال، گفت: تاکیدمان این است دولت سیزدهم با قوت و جدیت این مهم را دنبال خواهد کرد.

 

وی با اعلام اینکه موضوع مهم در دستور کار دولت مردمی‌سازی در همه بخش‌ها است، تصریح کرد: درواقع کمک به ارتقای عشایر در دستور کار دولت قرار دارد که امیدواریم با میدان‌داری فرمانداران و بخشداران این مهم محقق شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه شانزدهم را در کشور دارد، گفت: انتظار داریم با رشد ۱۰ درصدی شاهد جهش در این زمینه باشیم.

سلگی گفت: لازم است فرمانداران به صورت جهادی که در صف اول خدمت‌رسانی به مردم هستند در راستای تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد امنیت اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین مساله برای مردم در جهش بیمه‌شدگان می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول