اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گفت‌وگوی اختصاصی فارس با سردار مارانی/ تمرکز قرارگاه مدینه منوره بر 16 روستای زلزله زده مجاور با سایه خوش

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: این قرارگاه 16 روستای مجاور با سایه خوش را تحت پوشش امدادی و حمایتی خود قرار داده است و از امروز امدادرسانی به مردم با تحرک بیشتری جریان یافته است.

گفت‌وگوی اختصاصی فارس با سردار مارانی/ تمرکز قرارگاه مدینه منوره بر 16 روستای زلزله زده مجاور با سایه خوش

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: زلزله مهیب بامداد شنبه نه تنها به روستای سایه خوش بلکه به شمار دیگری از روستاهای بخش مهران شهرستان بندرلنگه خسارت وارد کرد.

 

 

وی بیان داشت: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از روز گذشته، 16 روستای مجاور با سایه خوش را در بخش مهران شهرستان بندرلنگه تحت پوشش خدمات امدادی و حمایتی خود قرار داده است و کار توزیع کانکس در این روستاها و رساندن آب و غذا و دیگر محموله‌های امدادی نیز جریان دارد.

به گفته فرمانده این قرارگاه، کار آواربرداری نیز با جدیت آغاز شده تا بتوانیم بستر روستاها را برای بازسازی منازل مسکونی آماده کنیم.

سردار مارانی همچنین عنوان کرد: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، کار آواربرداری و امداد را در روستاهای کلاتو، بنو، نرمستان، دم گیرز، کوچی، دو آب، حنادان، چاه خودرو، پشتگان، خورخوار، سنگ سیاه، گواکو، خومکو، دژگان، کنخ، چاه دراز و تنب چکین را آغاز کرده و هر روستا مسؤول مشخصی برای امدادرسانی و آواربرداری خواهد داشت و مجموعا ۱۷۰۰ خانوار در این روستاها ساکن هستند که 450 خانوار از آنها دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول