اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

از شرایط راضی بودم و تصمیم گرفتم در ذوب‌آهن بمانم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و هر بازیکنی آرزو دارد در چنین تیم‌هایی بازی کند، من هم از شرایط فصل گذشته خود رضایت داشتم و تصمیم گرفتم به حضورم در ذوب‌آهن ادامه دهم.

از شرایط راضی بودم و تصمیم گرفتم در ذوب‌آهن بمانم

حامد نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص عملکرد فصل گذشته سبزپوشان اظهار داشت: فصل گذشته در اوایل فصل نتایج سینوسی گرفتیم، در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید ثبات پیدا کردیم و تا پایان لیگ این روند را ادامه دادیم.

وی افزود: در کل نسبت به دو فصل گذشته تیم نتایج بهتری گرفت و پیشرفت حاصل شد، امیدوارم در سال جاری عملکرد بهتری داشته باشیم.

نورمحمدی در رابطه با وضعیت فعلی ذوب‌آهن بیان داشت: چند روز است که تمرین‌ها را شروع کردیم و فکر می‌کنم زودتر از بقیه تیم‌ها استارت زدیم و تمرینات بدنی را دنبال می‌کنیم، اما هنوز تیم ما تکمیل نشده است، چند بازیکن باید به ما اضافه شوند و چند نفر از بازیکنان سال گذشته فعلاً قراردشان تمدید نشده است؛ امید دارم این موارد به زودی انجام شود تا بتوانیم با تیم کامل به اردو برویم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص‌ تمدید قراردادش خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و هر بازیکنی آرزو دارد در چنین تیم‌هایی بازی کند، من هم از شرایط فصل گذشته خود رضایت داشتم و وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را دریافت کردم، با بررسی تمام جوانب تصمیم گرفتم به حضورم در ذوب‌آهن ادامه دهم.

وی درباره قانون سقف قرارداد نیز گفت: سقف قرارداد چند سال پیش هم مطرح شد که فکر نمی‌کنم تصمیم درستی باشد زیرا باشگاه‌ها معمولاً این قانون را دور می‌زنند و سقف قرارداد به کف قرارداد تبدیل می‌شود.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه ناموفق قبلی، نمی‌دانم چرا دوباره این کارزار راه افتاده است، اگر به تورمی که در کشور وجود دارد نگاهی بیاندازیم، حتی بالاترین رقم قرارداد لیگ نیز رقم معقولی است که البته چند بازیکن خاص این مبلغ را دریافت می‌کنند و بقیه بازیکنان مبالغ کمتری دریافت می‌کنند، امید دارم که تصمیم درستی گرفته شده باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول