اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی دفاع مقدس در سمنان/ پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از آمادگی اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویی حوزه دفاع مقدس حمایت می‌شوند.

اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی دفاع مقدس در سمنان/ پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عصر امروز در نشست با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی استان سمنان همکاری و استفاده از ظرفیت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس را خواستار شد و اظهار کرد: ما آمادگی داریم طرح‌های مشترک پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را با همکاری جهاد دانشگاهی استان در حوزه دفاع مقدس اجرایی کنیم.

 وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مدخل از موضوعات مهم استان سمنان در دفاع مقدس شناسایی شده است که باید برای هر مدخل مقالات علمی تهیه شود و جهاد دانشگاهی با توجه به دارا بودن اساتید و دانشجویان مجرب می‌تواند در این زمینه یاری‌گر ما باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیشتاز بوده است و از همین رو، اولویت ما در ارتباط و تعامل با دانشگاه‌ها، دانشگاهیان و دانشجویان، جهاد دانشگاهی استان سمنان است؛ چراکه یک مجموعه فرهنگی و نهاد انقلابی محسوب می‌شود.

سلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید سالانه عملکردشان در حوزه دفاع مقدس را مستندسازی کنند، افزود: طی تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان سمنان، در این حوزه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این نهاد بهره خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در جهت بهره‌برداری از ظرفیت فضای مجازی و تولیدات مجازی، با همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان، پایگاه فرهنگی «یادمان مدیا» شکل خواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از حمایت این اداره کل از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در جهت مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان و اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برنامه‌های مختلفی با همکاری جهاد دانشگاهی در حوزه دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اجرا خواهد شد.

سلامی بیان کرد: در حوزه فراگیری معارف دفاع مقدس و آشنایی اساتید و دانشجویان با معارف دفاع مقدس و انقلاب و حضور فعالانه دانشگاهیان در جشنواره‌های فرهنگی، هنری از ظرفیت‌های خوب جهاد دانشگاهی استان سمنان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول