اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دشمنان از وحدت جهان اسلام هراس دارند/ مردم کردستان جنایات ضد انقلاب را فراموش نمی‌کنند

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمنان از وحدت جهان اسلام هراس دارند، گفت: جامعه روحانیون از شیعه و سنی در سنگر وحدت به عنوان قدرت تاثیرگذار جامعه همواره بر همدلی و تلاش مردم در حفظ امنیت و تبعیت از فرامین رهبری و دفاع از مملکت و کشور دعوت کرده‌اند.

دشمنان از وحدت جهان اسلام هراس دارند/ مردم کردستان جنایات ضد انقلاب را فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در همایش پرچم‌داران دین و اندیشه در سالن خدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کنگره حج حامل پیام وحدت و اتحاد همه مسلمانان شیعه و سنی است.

وی گفت: جامعه روحانیون به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی بخشی در استان کردستان 54 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند که این مهم نمود روشنی بر وفاداری علمای این خطه به نظام و رهبری است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: روحانیون از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در استان کردستان در برابر دشمنان نظام ایستاده‌ و با جدیت از دین خدا و نظام دفاع کرده‌اند.

ماموستا رستمی افزود: جامعه روحانیون همواره مردم را با مسائل دینی آشنا و بر دوری از منکرات و تفکر افراطی‌گری دعوت کرده‌اند و با این رویه مانع از تحقق اهداف تفرقه افکنانه دشمنان شده‌اند.

وی گریزی به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه روحانیون در استان هم زد و ادامه داد: علمای کردستان ‌به‌رغم همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و با وجود بی‌توجهی دولت‌های سابق هرگز سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را خالی نکرده‌اند.

امام جمعه سنندج  با تأکید براینکه دشمنان از وحدت مسلمانان به شدت وحشت دارند، عنوان کرد: جامعه روحانیون از شیعه و سنی در سنگر وحدت به عنوان قدرت تاثیرگذار جامعه همواره بر همدلی و تلاش مردم در حفظ امنیت و تبعیت از فرامین رهبری و دفاع از مملکت و کشور دعوت کرده‌اند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای 2 هزار و 500 مسجد و 4 هزار و 400 طلبه و روحانی شیعه و سنی دارد که با اتحاد و برادری در کنار هم‌ زندگی و مردم را بر حفظ وحدت و توجه به دستورات دینی دعوت می‌کنند.

وی با تاکید براینکه دین اسلام برترین و سعادتمندترین برنامه‌ها را برای زندگی انسان‌ها دارد، یادآور شد: توسعه، تولید، پیشرفت، توسعه و آبادانی از بزرگترین و باارزش‌ترین عمل اسلامی و اهداف انقلاب است.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادند و زهر تلخ شکست را به آن چشاندند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در دفاع مقدس در برابر 37کشور دنیا ایستادگی کردیم، گفت: کرامت و عزت، استقلال و آزادی امروز ما حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است و باید این راه پرافتخار ادامه داشته باشد.

وی به نقش کردستان در پازل دفاع از میهن اسلامی در طول انقلاب گریزی زد و یادآور شد: کردستانی‌ها برای حفظ انقلاب جان داده و خواهند داد و در این مسیر بیش از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن را فدا کرده‌اند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: نیروهای مسلح به ویژه سردار سرلشکر باقری در راه رساندن ایران به قله‌های ترقی و ایجاد امنیت و آسایش جانفشانی زیادی کرده‌اند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه اتحاد ملت و رهبری داهیانه امام امت و جانشین برحق ایشان موجب شده تمام هجمه‌های دشمنان نقش برآب و روز به روز به عزت و افتخار ملت و کشور ایران افزوده شود، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد و در بسیاری از شاخص‌ها علمی، نظامی، فرهنگی و غیره در جایگاه برتر جهانی هستیم.

وی افزود: استان کردستان استانی غنی از نظر منابع خدادای و ظرفیت‌هایی همچون معادن، مرزها و گردشگری است که متاسفانه بر اثر بی‌توجهی آنگونه که باید از این بستر استفاده نشده و مغفول مانده است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: کردستانی‌ها مردمانی دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و با بصیرت مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه مردم کردستان هرگز تمایلی به گام برداشتن در مسیر دشمنان ندارند و جنایات و کشت‌وکشتارهای آنان را فراموش نمی کنند، ابراز کرد: مردم فهیم و ولایی کردستان قدردان و مدافع امنیت کنونی هستند و از دولت سیزدهم انتظار دارند که برای رفع مشکلات‌شان تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره خواهان ایجاد امنیت در کشورهای منطقه است، گفت: نیروهای مسلح بصیر، شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی در راستای حفظ امنیت ایران عزیز در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرک از سوی دشمنان لحظه‌ای درنگ نکرده و پاسخ سخت به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول