اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشترکین شهرک‌های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس شهر کرمانشاه فردا از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

آب برخی از محلات کرمانشاه فردا قطع می‌شود

علی مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به فصل گرم سال و روشن شدن کولرهای آبی همواره سرویس کردن کولرهای آبی ضرورت دارد.

وی در خصوص افت فشار آب در ساختمان‌های طبقاتی بر نصب پمپ بعد از مخزن همچنان تأکید داشت و تصریح کرد: بعد از کنتور باید منبع را به کار گرفت تا بعد از منبع با نصب پمپ، آب به طبقات بالا برسد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه امور آبفا منطقه یک عملیات تعویض یک مورد شیروان در این منطقه را در روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دستور کار خود دارد، مشترکین شهرک‌های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس در این روز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست، با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب یاری کنند.

مرادی در پایان، گفت: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول