اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع بالغ بر 190 میلیون لیتر فرآورده نفتی در تربت‌حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع شد.

توزیع بالغ بر 190 میلیون لیتر فرآورده نفتی در تربت‌حیدریه

جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مدت یاد شده  با وجود افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی، سوخت مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، برابر سهمیه تخصیص یافته تامین و توزیع شد.

وی گفت: در سه ماه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی، اما با تلاش همکاران و دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان برابر درخواست‌های ثبتی در سامانه (سدف) و نیز سهمیه تخصیصی در کارت هوشمند سوخت توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در ادامه گفت: همچنین در مدت یاد شده مصرف گاز طبیعی  (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که در مقابل سبب صرفه‌جویی در مصرف بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شد.

بلندی با بیان این که بخشی از این کاهش مصرف به دلیل دوگانه سوز کردن خودروها توسط این شرکت است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو دوگانه سوز شده‌اند که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال مصرف نفت‌کوره ۷۱ درصد کاهش و در مقابل مصرف نفت سفید سه درصد و مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول