اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتقاد دبیر ستاد امر به معروف قم از بی‌توجهی مسئولان به سگ‌گردانی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

انتقاد دبیر ستاد امر به معروف قم از بی‌توجهی مسئولان به سگ‌گردانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با جمعی از اهالی رسانه، طی سخنانی به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ‌های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نیست اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر لزوم حفظ شأن شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به این جایگاه توجه داشته و برای حفظ آن تلاش کنند.

با تاکید بر همکاری بیشتر رسانه‌ها با این ستاد در راستای معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف گفت: راه اندازی پویش امربه معروف ویژه مسئولان موضوعی است که با مشارکت اصحاب رسانه می‌تواند به شیوه مطلوب دنبال شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول