اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای عملیات آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان بندرلنگه

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان انجام و هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته‌اند از آب شرب بهره‌مند هستند.

اجرای عملیات آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید روز دوم از سایه خوش و روستاهای آسیب دیده با بیان اینکه خدمات رسانی آبفا در دو روز اخیر بدون وقفه ادامه داشته است، افزود: با تلاش های اکیپ اتفاقات آبفا ابتدا در روز شنبه، اقدامات فوری برای وصل مجدد آب مشترکین انجام و با اتمام عملیات، آبرسانی از طریق شبکه توزیع از سر گرفته شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاهای آسیب دیده از ساعات اولیه وقوع زلزله آغاز شد، افزود: با وجود آسیب به شبکه توزیع و انتقال برق سایت آب شیرین‌کن، آبفا اقدام به استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور کرد تا روند آبرسانی سریع‌تر انجام شود.

 

به گفته وی، اقدامات آبفا و حضور اکیپ رفع اتفاقات در محل حادثه، عملیات وصل مجدد آب را تسریع بخشید بطوری که تا ظهر روز حادثه، آب روستای سایه خوش وصل شد.

حمزه پور بیان کرد: با توجه به وارد آمدن آسیب به تاسیسات لوله داخل منازل، اقدامات مورد نیاز در روز دوم نیز انجام شد که خوشبختانه روند مناسبی طی شده و خانوارهای بهره‌مند از آب شرب افزایش یافت.

 

وی همچنین از آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان خبر داد و گفت: هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته‌اند نیز از آب شرب بهره مند هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با هدف رفع نیاز آبی خانوارهایی که شبکه داخلی منازل‌شان آسیب دیده، آبرسانی سیار در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این روستا ۱۰ مخزن ذخیره ثابت نیز با حجم ۵۰ هزار لیتر مهیا شده تا اهالی از این طریق نیازشان را تامین کنند.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول