اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هفت‌ خانه ورزش روستایی امسال در خراسان‌شمالی تجهیز شد

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت‌: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت خانه ورزش روستایی در استان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تجهیز شد.

هفت‌ خانه ورزش روستایی امسال در خراسان‌شمالی تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز داوود خدا بنده، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت خانه ورزش روستایی در استان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تجهیز شد.

وی برای هر یک از خانه ورزش روستایی با توجه به نیازسنجی آن منطقه هزینه شده است، گفت: این خانه های ورزش در روستاهای گیفان، اسفیدان، اسلام آباد، تیتیکانلو، کوشکی ترکمن، کشک آباد و بچه دره مجهز شده است.

معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی با بیان اینکه هر ساله بیش از ۲۰ خانه ورزش در خراسان شمالی تجهیز شده است، افزود: طرح توسعه و تجهیز خانه های ورزش روستایی در دولت برای ایجاد عدالت و شناسایی استعدادهای ورزشی انجام می شود.

وی بیان داشت: با مشارکت بیشتر مردم در امور ورزشی روستاها و همکاری بیشتر دهیاران در حوزه ورزش، گام های موثری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی خراسان شمالی برخواهیم داشت.

انتهای‌پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول