اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساماندهی اسکله بندرپل از مهمترین مطالبات مردم منطقه است

فرماندار خمیر گفت: ساماندهی اسکله بندرپل یکی از مهمترین خواسته‌های بومیان منطقه است که ضرورت دارد با تعامل منطقه آزاد قشم و سرزمین اصلی تحقق یابد.

ساماندهی اسکله بندرپل از مهمترین مطالبات مردم منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمیر، میرهاشم خواستار فرماندار این شهرستان امروز در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع بررسی مسائل و مشکلات اسکله بندرپل و تردد در این محدوده دریایی اظهار داشت: اسکله بندرپل به عنوان مهم‌ترین معبر شهورندان، مسافران و گردشگران نقش مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و ترانزیت بار و کالا به جزیره دارد لذا ساماندهی اسکله بندرپل ضرورت دارد.

وی افزود: ایمن‌سازی محوطه اسکله، لایروبی اسکله گردشگری، توسعه فضای سبز، ایجاد رمپ جهت لنج‌های گردشگری و قایق‌هایی که در مسیر قشم و بندرپل تردد می‌کنند و نیزاحداث سالن انتظار در اسکله بندرپل برای مسافرینی که قصد ورود به جزیره قشم را دارند از جمله خواسته‌ها در اسکله بندرپل است.

فرماندار خمیر ادامه داد: احداث جاده دسترسی به اسکله جهت استفاده بومیان منطقه به ویژه در ایام تعطیلات و پیک مسافر با مشارکت شهرداری بندرپل و سازمان منطقه آزاد از دیگر مطالبات است.

خواستار تصریح کرد: با توجه به ترافیک بالا در اسکله بندرپل به ویژه در زمان پیک مسافر و عدم گنجایش اسکله، ضرورت دارد طرح توسعه اسکله بندرپل در دستور کار منطقه آزاد قشم قرار گیرد.

وی گفت: معیشت مردم ۲ شهرستان به ویژه در پل و لافت به دریا گره خورده و مردم این مناطق از قدیم به کار دریانوردی مشغول بوده و پیوند عمیقی بین مردمان منطقه برقرار است.

فرماندار خمیر خاطرنشان کرد: باید با تعامل و همدلی شرایط را برای بهبود وضعیت اقتصادی و رضایت‌مندی مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول