اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

درب پالایشگاه‌ها به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز شد

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

درب پالایشگاه‌ها به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، احمد باهوش مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقشی بسیار مهم و موثر در افزایش تولید، تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های این مجتمع دارند. سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان برای ادامه مسیر درخشان و چشم‌گیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.

وی با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال دانش بنیان گفت: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: در زمان حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی بوده و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در این بازه زمانی موجب رشد بهره‌وری است و تولید بیشتر گاز در فصل‌های سرد سال را رقم می‌زند.

باهوش ادامه داد: کیفیت تجهیزات تولید داخلی یک نکته بسیار کلیدی و اساسی است که باید مورد توجه شرکت‌های داخلی باشد.

وی افزود: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول