اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجهیزات نیروی دریایی ارتش در راه «سایه خوش»

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماشین آلات سنگین نیروی دریایی ارتش برای آوار برداری در راه مناطق زلزله زده غرب هرمزگان است.

تجهیزات نیروی دریایی ارتش در راه «سایه خوش»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بازدید از روستای زلزله زده سایه خوش اظهار داشت: اکنون ماشین آلات سنیگین نیروی دریایی ارتش در راه مناطق زلزله زده غرب هرمزگان است.

وی با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا تلاش داریم بخشی از کولر مورد نیاز این مناطق را تامین کنیم، افزود:مراحل اولیه آواربرداری مطلوب ارزیابی شده و در چند روز آینده با اتمام مرحله آواربرداری، عملیات بازسازی آغاز خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به تقسیم‌بندی‌ها برای آوار برداری روستا‌های زلزله زده، بخش مربوط به نیروی دریایی ارتش بلافاصله با رسیدن ماشین آلات آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، بامداد شنبه ۱۱ تیرماه چند زلزله شدید مناطقی از شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان بویژه روستای سایه خوش را لرزاند که پنج فوتی و ۸۸ مصدم بر جای گذاشت.

شدت این زلزله‌ها به حدی بود که علاوه بر شماری از شهرستان‌های هرمزگان از جمله بندرعباس در برخی از کشور‌های همسایه هم احساس شد.

بزرگترین این زلزله‌ها ۶ و یک دهم ریشتر بود که دوبار شهرستان بندرلنگه و بخش‌هایی از شهرستان بندرخمیر را لرزاند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول