اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال، تجلیل می‌شوند

شایستگان تقدیر سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، سه‌شنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی قلم و فرهنگ تجلیل می‌شوند.

شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال، تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران همزمان با روز قلم (چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱) با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، اعضای هیأت علمی، داوران، پدیدآورندگان و ناشران آثار شایسته تقدیر این دوره از جایزه کتاب سال، مدیران و مسئولان فرهنگی کشور، اندیشمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در آیین اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر سی‌ و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران می‌توانند سه‌شنبه (چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۰ به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار رودکی مراجعه کنند.

این آیین به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live و پلتفرم اسکای‌روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab۲۸۱ نیز پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم پایانی سی‌ و نهمین جایزه کتاب سال و بیست‌ و نهمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور در تالار وحدت برگزار شده بود.

همچنین فردا شب در برنامه دیگری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم پاسداشت روز قلم در محضر نویسندگان، شاعران و پژوهشگران برگزار می‌شود.

این مراسم در باغ موزه نگارستان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول