اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۱ کارگروه تخصصی شورای پدافند غیرعامل سمنان تشکیل شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: ۱۱ کارگروه تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان تشکیل و فعال شده است.

۱۱ کارگروه تخصصی شورای پدافند غیرعامل سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان عصر امروز در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه پدافند غیرعامل، فعال شدن کارگروه‌های ۱۱ ‌گانه ذیل شورای پدافند غیرعامل را برای اجرای دستورالعمل‌های صادر شده بسیار ضروری و مهم دانست.

وی کارگروه حقوقی و قضایی شورای پدافند غیرعامل را یکی از کارگروه‌های مؤثر برای نظارت و بازرسی به‌منظور اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در استان سمنان دانست.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: با توجه به اینکه اجرا و عملیاتی شدن اصول پدافند غیرعامل از مطالبات مقام معظم رهبری است، نظارت، بازرسی و پیگیری اجرای اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های قضایی و بازرسی و نظارتی تأثیر به‌سزایی بر مصون‌سازی، پایداری و کم اثر کردن تهدیدات در استان سمنان دارد.

کارخایی گفت: در دستورالعمل جدید، ۱۱ کارگروه تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان از جمله کارگروه تخصصی امنیت و دفاع، کارگروه زیستی، کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری، کارگروه خدمات و امداد و نجات، کارگروه سایبری و الکترونیک، کارگروه حمل و نقل و جابه‌جایی، کارگروه مشارکت مردمی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه کالبدی و زیربنایی، کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی، کارگروه حقوقی و قضایی در استان برای رصد، پایش و شناسایی انواع تهدیدات و ارائه راهکار برای مقابله با آنها تشکیل شده و فعال است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول