اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دستگیری 85 سارق و 147 خرده فروش مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 85 سارق و 147 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری 85 سارق و 147 خرده فروش مواد مخدر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان قم طی 72 ساعت به مرحله اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، 85 نفرسارق و 147 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این رابطه 10 دستگاه خودرو، 33 دستگاه موتورسیکلت و 85 مورد سایر سرقت ها کشف شده است همچنین 34 دستگاه خودرو و 21 دستگاه موتورسیکلت توقیف و بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 18 هزار و 357 قلم انواع لوازم قاچاق کشف شده است.

وی، رویکرد پلیس قم را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف استان قم، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از همکاری صمیمانه مردم متدین شهر قم قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت،توزیع انواع موادمخدر ،قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/78023

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول