اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سفر رئیس‌جمهور راه را برای توسعه شهرکرد باز کرد/ تصویب 58 پروژه با 995 میلیارد تومان اعتبار

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه سفر رییس جمهور بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه مرکز استان را فراهم کرده است، گفت: تصویب ۵۸ پروژه با اعتباری قریب به ۹۹۵ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات ملی از برکات سفر ریاست جمهور برای شهرستان شهرکرد بود.

سفر رئیس‌جمهور راه را برای توسعه شهرکرد باز کرد/ تصویب 58 پروژه با 995 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ پیش از ظهر امروز در نشست ستاد پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور با بیان اینکه این سفر بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه مرکز استان را فراهم کرده است، گفت: تصویب ۵۸ پروژه با اعتباری قریب به ۹۹۵ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات ملی از برکات سفر ریاست جمهور برای شهرستان شهرکرد بود.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: این ۵۸ پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان، راهسازی، ورزش، گردشگری، آبرسانی، راه آهن، بهسازی و به توسعه زیرساخت‌های شهرستان مربوط می‌شود که اجرای این مصوبات در اولویت قرار دارد.

ارژنگ اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفر پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها با پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در فرمانداری ارتباط مستقیم  داشته باشند و گزارشات، چالش‌ها، موانع و مشکلات را مشخص و اعلام کنند.

پیش‌بینی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات منظریه 

احمد راستینه نیز در این جلسه گفت: سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت نشان از عزم و اراده دولت سیزدهم برای خدمت‌گزاری بی‌منت و پر اثر دارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود : ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات منظریه پیش‌بینی شده است که می‌تواند تحولی بزرگ از نظر عمرانی در این منطقه به وجود آورد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول