اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی استان مرکزی در پی وقوع زلزله هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی استان برای رسیدگی به مصدومان زلزله هرمزگان خبر داد.

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی استان مرکزی در پی وقوع زلزله هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمد جمالیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پذیرش حادثه دیدگان زلزله استان هرمزگان و ارائه خدمت به مصدومانی که احتمال اعزام آنها می رود، مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: متاسفانه خبری که صبح امروز مبنی بر وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری منتشر شد و باعث مصدوم و فوت چندین هموطن شد، بسیار دلخراش و غمبار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: در همین راستا  تمامی بیمارستان‌های استان مرکزی در راستای پذیرش و مداوای مصدومین احتمالی این حادثه در آماده باش کامل می‌باشند.

جمالیان در ادامه خاطر نشان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در حالت آماده باش قرار گرفته و در صورت نیاز و اعلام، ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و همچنین اورژانس هوایی به مناطق زلزله زده  اعزام می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول