اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، هفته اول مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

دکتر حسین قرایی رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT با اعلام این خبر بیان کرد: در این کنفرانس که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی برگزار می شود، ارگان های مختلف نظامی و امنیتی و ۵۱ شرکت خصوصی به ویژه اپراتورهای مطرح تلفن همراه حضور خواهند داشت.

وی همچنین افزود: در این کنفرانس که با تمام ظرفیت حوزه امنیت کشور برگزار می شود، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی‌‌های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را در معرض ظهور قرار دهند.

رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات با بیان اینکه این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی های شرکت های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاعات است.

دکتر قرایی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس قراردادهایی با نهادهای امنیتی کشور منعقد خواهد شد و همچنین از محصولات امنیتی شرکت های خصوصی در این حوزه رونمایی می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کنفرانس ظرفیت امنیت، تاب آوری و پایداری شبکه ملی اطلاعات روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول