اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تعاونی‌ها به تعهدات خود در آماده‌سازی محوطه شهرک‌های مسکونی عمل نمی کنند/بار مالی مضاعف تعاونی‌های مسکن بر شهرداری‌ها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: تعاونی‌های به تعهدات خود در تسطیح و آماده‌سازی محوطه شهرک‌های مسکونی عمل نمی کنند و این مسئله بار مالی مضاعفی به شهرداری‌های تحمیل کرده است.

تعاونی‌ها به تعهدات خود در آماده‌سازی محوطه شهرک‌های مسکونی عمل نمی کنند/بار مالی مضاعف تعاونی‌های مسکن بر شهرداری‌ها

امید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در زمان تفکیک قطعات زمین شهرک‌های مسکونی تمام مراحل کمیسیون‌های ماده 5 سهم شهرداری برداشت و قطعات به اعضا واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی، منهول گذاری فاضلاب، جدول گذاری تیرهای چراغ برق، اجرای خطوط آب و برق، آسفالت محوطه و فضاسازی باید توسط تعاونی‌ها انجام و برای خدمات رسانی تحویل شهرداری‌ها قرار داده می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج افزود: متاسفانه تعاونی‌ها در عمل به تعهدات خود در این زمینه کم‌کاری کرده و عدم عمل به تعهدات فشار کاری و بار مالی را به شهرداری‌ها در سطح مناطق تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه قانون متاسفانه مفری را برای تعاونی‌ها در این خصوص گذاشته و این موضوع دست شهرداری را در برخورد کوتاه کرده است، گفت: تضمین‌ محکمی باید به شهرداری‌ها داده شود تا تعاونی‌ها موظف به اجرای کامل وظایف خود در محوطه‌سازی شهرک‌های مسکونی شوند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج خواستار نظارت جدی شهرداری مناطق بر اجرای این تعهدات در زمان تحویل پروژه‌ها به اعضای تعاونی‌های مسکن در سطح شهر شد و گفت: عدم احساس مسولیت تعاونی‌ها و وجود این تصور در شهروندان که اجرای این وظایف بر عهده شهرداری‌ها است موجب شده در شرایطی که در تامین اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه هستیم بار مالی زیادی را در این خصوص متحمل باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول